Regulamin zwrotów
REGULAMIN DOTYCZĄCY ZASAD ZWROTU TOWARU
1. Niniejszy Regulamin (dalej "Regulamin") określa zasady zwrotu towarów zakupionych w sklepie: PSB Mrówka Garwolin.
2. Regulamin nie dotyczy innych sklepów PSB Mrówka i sklepu internetowego.
3. Użyte w Regulaminie zwroty oznaczają:
a) Sprzedawca – PSB Mrówka Garwolin ul. Kościuszki 99, 08-400 Garwolin.
b) Towar – wszelkie produkty zakupione w sklepie: PSB Mrówka Garwolin.
c) Sklep – sklep sprzedaży: PSB Mrówka Garwolin.
4. Każdemu Klientowi umożliwia się dokonanie zwrotu Towaru zakupionego w Sklepie PSB Mrówka Garwolin w terminie do 14 dni od dnia dokonania zakupu (tzn. od dnia następnego od daty ujawnionej na paragonie fiskalnym/Fakturze VAT jako daty sprzedaży) na zasadach wskazanych w Regulaminie. Po upływie ww. terminu nie ma możliwości zwrotu Towaru.
5. Przed zakupem towaru Klient powinien dowiedzieć się czy w razie zgłoszenia przez niego żądania zwrotu towarów, będzie miał możliwość skorzystania z uprawnień na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie. Kierownicy Sklepu PSB Mrówka Garwolin są zobowiązani do umieszczenia stosownej informacji w tym zakresie w miejscu ogólnodostępnym, widocznym dla Klientów.
6. Zwrot środków za zwracany towar Klient otrzyma w formie gotówkowej.
7. Zwrotowi podlega Towar pełnowartościowy, który:
a) nie nosi śladów użytkowania,
b) nie został w żaden sposób uszkodzony,
c) posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,
d) znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu kartonowym, foliowym jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony,
8. Zwrotowi nie podlegają:
a) farby, lakiery, oleje, impregnaty, emalie, silikony, kleje w tubach i kartuszach, towary sypkie, gotowe masy uszczelniające i masy szpachlowe, towary cięte na metry, środki chemii gospodarczej, poduszki, kołdry, narzuty, koce, poduszki dekoracyjne, zasłony, firany, ręczniki, ceramika, dywany, chodniki, obrazy, sztuczne rośliny, wkładki do drzwi, zamki do drzwi, produkty na wagę
b) towar zakupiony w innym sklepie niż Sklep w którym chcemy dokonać zwrotu Towaru,
c) towar sprowadzony na specjalne zamówienie Klienta,
d) towar zakupiony poza granicami Polski,
e) towar zakupiony na szczególnych warunkach, między innymi towar uszkodzony, promocyjny, wyprzedażowy
f) torby papierowe, torby foliowe
9. Zwrotu towaru Klient może dokonać tylko za okazaniem oryginalnego paragonu fiskalnego lub oryginału Faktury VAT.
10. Z chwilą przyjęcia towaru do zwrotu, Klient:
a) zwraca Sprzedawcy również paragon, o którym mowa w punkcie poprzedzającym. Jeżeli na paragonie znajdują się również inne towary, Klient otrzymuje skan paragonu. Oryginał paragonu pozostaje u Sprzedawcy.
b) Okazuje Sprzedawcy fakturę VAT, a Sprzedawca wystawia fakturę korygującą.
c) Dalsze czynności związane ze zwrotem towarów pracownicy wykonują zgodnie z zapisami Księgi Operacyjnej Sklepów Mrówka i stosownymi instrukcjami.
11. W soboty i niedziele zwrotów nie przyjmujemy.
12. Wszelkie skargi bądź zastrzeżenia w zakresie stosowania Regulaminu należy kierować na piśmie w terminie 3 dni od zaistnienia zdarzenia uzasadniającego skargę na adres Sprzedawcy, wskazany w 3 punkcie Regulaminu.
13. Z Regulaminem można zapoznać się w Sklepie.
14. Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2020 roku do odwołania.